Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Aς μιλήσουμε στη γλώσσα του σήμερα...

  Μετά από μια ...ολιγοήμερη απουσία, επανέρχομαι xD..Σκέφτηκα πολύ, για να καταλήξω στο θέμα του άρθρου μου... Και το όνομα αυτού; "Social networks, portals: Τα σημερινά μέσα επικοινωνίας"
  Ας ξεκινήσουμε από την αρχή... Εγώ προσωπικά τα έχω τιμήσει όλα δεόντως..facebook, twitter, skype, msn, ooVoo, gmail, hotmail... Πιστεύω κι εσείς..κι αν όχι όλα από αυτά τότε σίγουρα έχετε την προσωπική σας σελίδα(λογαριασμό) στο facebook.. Nαι σε αυτό! Το γνωστό σε όλους "fb", εκεί όπου μπορείς να έχεις μέχρι και 5.000 φίλους(αληθινούς άραγε;;;)...Εκεί όπου είναι λογικό να μιλάς σε..."τοίχους"..! Τον προηγούμενο μήνα είχα ξεχάσει τι σημαίνει κινητό! Μου ήταν άχρηστο πλέον αφού μπορούσα να επικοινωνήσω με τους φίλους μου χωρίς να τους πάρω τηλέφωνο ή να τους στείλω sms.. Αρκούσε μόνο να τους έγραφα κάτι σε μήνυμα στο fb, στο chat ή ακόμα στον.. τοίχο τους. ;) 
  "Λέω να το διαγράψω..Έτσι κι αλλιώς κολλάω χωρίς να μου προσφέρει σε τίποτα!" Αυτό είπα στην φίλη μου και αυτό σκέφτομαι..! Γιατί όχι; Είναι μια καλή ιδέα... "απεξάρτησης"! Δεν είναι καθόλου αστείο! Το fb αποτελεί ένα καινούριο ναρκωτικό..αλλά λίγοι το έχουν καταλάβει... και αν πράγματι το διαγράψουμε δεν θα χαθούμε κιόλας! Ζούμε στο 2011! Μπορείς να μιλάς και να επικοινωνείς με ΟΠΟΙΟΝ θες οποιαδήποτε στιγμή!
                                                                                 Ελευ9ερία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου